Sabah Bombası

14:30

Herkese Merhaba,

İlk yazımda sizlere uyanamadığımdan ve uyanabilmek adına yaptığım, yapmaya çalıştığım birkaç ufak şeyden bahsetmiştim. Fakat Şubat ayıyla beraber yoğun bir döneme başladım ve uykusuzluk çok zorlar hale geldi. Tam olarak uykusuzlukta denemez aslında tamamen ayılamama durumu. Sabahları metroda benim gibi ayılamayan insanları da görünce 'bir güce ihtiyacımız var' dedim.
Zor durumda kalmadıkça hap ve türevlerini almayı reddediyorum vitamin olsa bile. Elimden geldiğince kimyasaldan uzak durmaya çalıştığım için de doğal bir 'güç' aramaya başladım.

Buldum da :)

ve denemeden sizinle paylaşmak istemedim. İki üç gündür deniyorum, kendimi gayet dinç ve ayılmış hissediyorum. Sanırım biraz da sağlıklı :)

Bu yazımda sebze sularından bahsetmiştim. Şimdi vereceğim tarif de tam olarak onlardan biri.



Malzemelerimiz
- 2 ya da 3 adet orta boy Havuç (üst kabukları alınmış)
- 1 Limon (İster kabuğunu soyabiliriz istersek de suyunu sıkabiliriz)
- 1 adet Salatalık
- Birkaç dal Maydanoz
- 2 adet ufak Elma
- Bir parça ufak Taze Zencefil

En son maydanozlar olacak şekilde hepsini meyve sıkacağına atarak hazırlıyoruz. Ortalama 205 kalori ve meyve şekeri dahil hemen hemen almamız gereken vitamin ve minarelleri alabiliyoruz. Eğer vakit yoksa kahvaltı öğünü olarak da tüketilebilir bence.
Metabolizmayı uyandırdığı gibi şu anki hastalık mevsimine karşıda inanılmaz bir koruyucu.

Siz neler yapıyorsunuz kendinizi güne hazırlayabilmek adına?
Denerseniz, yorumlarınızı bekliyorum. İsterseniz Snapchat (ayse.bykl) üzerinden resimlerinizi atabilirsiniz :)

Sevgiyle ve Sağlıkla kalın :)

Benzer Yazılar

3 Yorum

  1. ne güzel bir tarif :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sabahleyin limon ve zeytinyağını tavsiye ederim. Hatta zeytin ana olursa bence harika olur!
    https://zeytinana.com/zeytinyagi/tas-baski-zeytinyagi-1-l adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil