Annemin Plakları

23:04

Herkese Merhaba,

Müzikle arası kötü olan yoktur herhalde. Hiçbir enstrüman çalma yeteneğine erişemesem de vakti zamanında piyano çalmayı çok istemiştim. Bana göre var olsa da çevremdekilere göre olmayan sesimle de şarkı söylemeye çalışırım. Velhasıl müzikle hep iç içe olmak istedim, istiyorum. Muhtemelen bu isteğin kaynağı çocukluk yıllarımda her pazar sabahı radyoda çalan şarkılarla güne başlamamdır. Öyle bir alışkanlık kazandım ki çocukluğumdan bu yana radyo dinlemek en büyük keyiflerimin başında gelir. Hatta 'sıradaki şarkı benim için' deyip şarkı falına da bayıla bayıla bakarım :)
Yaklaşık bir senedir takip ettiğim bir radyo programından bahsetmek istiyorum sizlere. Sizler de benim gibi nostalji severseniz bu programa bayılacağınıza eminim.

Çetin Erker'in yorumuyla Annemin Plakları



Eski şarkılar ve Çetin Erker'in dinlendirici sesiyle tamamen huzurlu bir saat geçirmeniz mümkün. Güncel olarak takip edebileceğiniz gibi, eski yayınlara da ulaşabilirsiniz..
Her pazar saat 12.00'de  RetroTürk'ten dinleyebileceğiniz gibi kaçırdığınız yayını Perşembe 21.00'de yakalayabilirsiniz.
Keyifli bir pazar akşamı geçirmek istiyorsanız 22.00'de JoyTürk'ten de dinlemeniz mümkün..

'Bilgisayarla uğraşamam, yolda da yanımda olsun' derseniz Karnaval uygulamasını indirip, podcastlerden yayınlara ulaşabilirsiniz.

Siz neler dinliyorsunuz?
Yeni keşfettiğiniz radyo kanalları var mı?
Severek dinlediğiniz şarkılar neler?
Önerilerinizi merakla bekliyorum..

Sevgiyle ve sağlıkla kalın :)


Benzer Yazılar

2 Yorum

  1. Radyo dinlemek benim icin de bir ayricalik olmustur hep. Sirf bu merakim yuzunden elektrik sorunlarini gidermek icin gitmis oldugum bir ozel radyoda program yapan cocukluk arkadasim icin teknik masada bile calismisligim oldu bir zamanlar. O kadar keyif verici bir seydi ki sabahlara kadar ayrilamiyor bir sonraki gun uykusuz bir sekilde normal isime devam ediyordum. Bu böyle bir sure devam etti bu arada maddi bir beklenti icinde de degildim bu da ayri bir keyif veriyordu bana. Neyse iste boyle boyle surup giderken tabi yeni ozel radyolarla birlikte gece takip edilen programlar takip edilir oldu beraberinde telefonla katilimlar falan filan.
    Simdilerde takip ettigim bazi programlar var arabamda yada kulakligimla dinlerken insanlarin anlam veremedigi o deli gülmeceleri olan. Mesela İstanbul da yerel yayin yapan Rock Fm Radyo Voyage ulusallardan Trt Radyo 3 Show Radyo Alem Fm sürekli takip ettiğim kanalların ön saflarında yer alirlar.
    Dinledigim programlar
    Rock Fm Arka koltuk
    Rock Fm Rabarba
    Show Radyo Matraks severek dinlediğim programlar arasinda en yukarida olanlaridir. Matraks icin uykusuz gecirdigim gunlerin sayisi belli degil. Rock Fm ve Radyo Voyage icin telefonuma uygulama yüklemek zorunda kaldim malesef Antalya da karasal yayinlari yok. İnternet kotamin da neredeyse 4/3 ü bunlara gidiyor çok dertliyim çooookkk. 😄
    Böyle işte sonu yok bir virgül ile ara veriyorum ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Matraks'ı bir ara ben de severek takip etmiştim ama sonraları pek zevk vermemeye başlamıştı :) yeniden bir ara şans versem iyi olur sanıırım :)
      İnternet kotası hangimizin derdi değil ki :)
      Sevgiyle kalın :)

      Sil