Şehrin Etkinlik Hali - Ekim

09:38

Herkese Selam,

Yaz bitti demeye dilim varmasa da şehrin kış hali Ekim ile beraber geliyor. Ekim, İstanbul'un en yoğun ayıdır bence ki sırf bu yüzden içim içime sığmıyor.

Imany'li Akbank Caz Festivali, muhteşem listeli Uluslararası Suç ve Ceza Filmleri ile Film Ekimi ve ve ve asla karşı koyamadığım Sahaf Festivalleri.. Çikolata ve Kahve Festivalleri'ni de unutmamak lazım tabii.

Bir de bu sene Beyoğlu Belediyesi 50 gün sürecek festivaller serisi başlattı ama detaylı bir kaynağa ulaşamadım.



Aslında etkinlikler bunlarla sınırlı değil; bu ay içerisinde çok güzel tiyatrolar ve konserler de var. Bunlarla ilgili kendim için detaylı bir Excel sayfası hazırladım ama sanırım epey büyük oldu..

Yine de faydalanmak isteyenler için bir kopyasını yükleyeceğim.

Gönlümden geçen detaylı bir workshop listesini de ekleyebilmekti ama ne yazık ki detaylı bir içerik bulamadım.

Sizler hangi etkinliklere gideceksiniz? Bilmediğim ama mutlaka gitmelisin dedikleriniz var mı?

Beslenmiş bir ruh ile güzel bir Ekim ayı dilerim sizlere :)

Sağlıkla ve Sevgiyle Kalın..

Büyük Excel Listesi :)

Bu listeyi daha kısa ama daha detaylı yapabilecek farklı platformları veya düşüncelerinizi bekliyorum :)

Benzer Yazılar

0 Yorum