Haftalık Çizelge (Weekly Chart)

10:19

Herkese Selam,

Son zamanlarda epey yoğun zamanlar geçiriyorum ve farkettim ki bu yoğunluk içerisinde kendime vakit ayıramıyor, kendimle ilgili yapmak istediklerimi yapamıyorum. Çözüm olabilmesi için indirdiğim uygulama ise pratik ama istediğim formatı vermeyince kendi çizelgemi kendim yapmaya karar verdim.

'Aşağıda gördüğünüz ek' diye başlarsam kendimi Neşeli Günler filmindeki Şener Şen gibi hissedeceğim :) Neyse..






Çizelgeyi haftalık olarak hazırladım. Her hafta yenileyeceğim ki neyi, ne kadar yaptığımı, alışkanlık haline getirip getirmediğimi ölçebileceğim.

Bir şeyleri alışkanlık haline getirmek konusunda epey başarısızım aslında. Mesela su içmek. Evet, su içmek gibi sıradan bir eylemi, günlük olarak gerçekleştirmeyi unutuyorum. Her gün düzenli olarak içmem gereken 2.2 lt suyu içmeyi bırak, bazen tek bardak su içmiyorum. Bu yüzden de en büyük önceliğim su içmek.

Düzenli sabah - akşam yapmak istediğim hareketler var mesela. Sabah yaparsam akşam unutuyorum, akşam yaparsam sabah ya da bazen hiç yapmıyorum. Tembellik. Hmmm en sevdiğim :)

Geçen sene bu zamanlarda geçirdiğim rahatsızlıktan ötürü kullanmam gereken kremler olmasına rağmen yeri geliyor üşengeçlikten, yeri geliyor unutkanlıktan düzenli kullanmıyorum. Doğal olarak etkisini de göremiyorum.
Vs. Vs. Vs. ... liste uzar gider.

Siz de faydalanmak isterseniz diye indirilebilir linkini buraya bırakıyorum.
Düzen oluşturmak ya da alışkanlık kazanmak ile ilgili bildiğiniz yöntemler varsa dinlemeye hazır durumdayım :)
Sevgiyle ve Sağlıkla kalın :)

Benzer Yazılar

0 Yorum