Şekersiz Sağlıklı Muffin Tarifi

22:30

Herkese Selam,

Okul dönemi geldi çattı. Bununla beraber okulun ilk iki haftası baktım ki otomatın başından ayrılamıyorum ve yedikçe yiyesim geliyor ki arkadaşlarımı da baştan çıkarıyorum 'hadi şunu yiyelim, hadi kantine gidelim' Sonra aklıma That Sugar filmi geldi. Bitmek bilmeyen iştahımın kaynağı, günümüzün en büyük zehri, rafine şekerden başkası değil. Hal böyle olunca sağlıklı bir atıştırmalık yapmak farz oldu ve karşıma Onedio Yemek'te muffin tarifi çıktı. Oldukça pratik fakat ben keyfime göre birkaç malzemeyi değiştirdim.



Malzemeler
- 2 su bardağı yulaf (daha önceki tariflerimde söylediğim gibi Eti Yulaf)
- 2 Yumurta
- 1,5 yemek kaşığı bal
- 2 adet küçük muz
- 3 çay kaşığı tarçın
- 1 paket vanilya ve kabartma tozu
-1 su bardağı yoğurt

Tüm malzemeleri koyup, blenderdan geçirdim. Silikon muffin kaplarında 180 derecelik önceden ısıtılmış (çok havalı oldu böyle yazınca) fırında 25 - 30 dakika pişirdim. Pişerken ki kokuyu anlatabilmem mümkün değil ama pişirip sizin de duymanız mümkün. :)

Yarın için lezzetli atıştırmalıklarım hazır :) Varsa böyle sağlıklı tarifleriniz bekliyorum.
Sevgiyle ve Sağlıkla kalın :)

Benzer Yazılar

0 Yorum