2017 Neden Benim Yılım Olmasın?

21:20

Herkese Selam,

Yeni bir yılın geleceği bu zamanlar, hepimizi bir telaş sarar; kendimize sözler verir ve yeni kararlar alırız. Çoğumuz bu kararları uygulamada istikrarlı olabilirken, kimimiz ilk haftadan teslim bayrağını çeker. Aslında tamamen beynimizi ikna etmeyle ilgili bir durum bu 'teslim bayrağını erken çekme' olayı, ama konumuz o değil 😊

Belki siz de 2017 yılı içerisinde kendinizde bir şeyler değiştirmek isterseniz diye ufak bir liste paylaşmak istedim. Hatta bu liste mottomuz haline gelmeli ve her an görebileceğimiz bir yerde olmalı.

1. Bu yıl kötü bir alışkanlığımdan kurtulacağım. 
          En kötü alışkanlığım sanırım 'ben biliyorum' demek. Bilmediğim konu üzerine yorum yapmam, fakat bildiğim bir konu üzerine de karşımdaki kim olursa olsun sessiz kalamam. İşte bu sene bu durumdan kurtulmak istiyorum zira ülkemizde bu durum 'Ukalalık' olarak adlandırılıyor.

2. Yeni bir beceri öğrenip, geliştireceğim.
          Şimdilerden başladığım bir beceri aslında bu. Yeni bir dil öğrenmeye çalışıyorum. Bir yazılım dili. Yıllardır hayalini kurduğum bir işi gerçekleştiriyorum ve bunu tamamen kendi katkılarım eşliğinde yapmak istiyorum.




3. Daha önce görmediğim ve görmek için can attığım bir yere gideceğim. 
          Bu yıllardır ertelediğim, ertelemek zorunda kaldığım bir plan/program vs. Tüm rezervasyonları yaptırıp gidemeyecek kadar bahtsızlıklar benim işim çünkü. Kararlıyım bu sene 'kara bahtım kem talihim'i yeneceğim.

4. Bir mektup yazacağım.
           Bunu uzun yıllardır istiyorum aslında. Birkaç defada çeşitli sitelere üye olmayı denedim fakat muhabbet hep mail üzerinden devam ettiği için olmadı. Bir de kartpostal siteleri var, fakat beğenemedim. Yine de araştırmaya devam edeceğim ya da hiç tanımadığım bir adrese göndereceğim. Bu kulağa epey eğlenceli geliyor 😊

5. Daha fazla kitap okuyacağım. 
          2016 senesinden okuduğum kitap sayısı yüz kızartacak durumda ne yazık ki! 😣Bunu kesinlikle 2-3 katına çıkartmak istiyorum. Gerekirse hafta bir kitap. Mümkünse tabii ki 😊

Sizin var mı bu yıl yapmak istediğiniz, hedef olarak gördüğünüz veya gerçekleştirmek için heyecanlandığınız bir 'motto'?
Varsa birbirimizle paylaşmak; hayatımızı, dünyamızı, vs. kolaylaştırmak için iyi bir adım olabilir. En azından denemek için kimse cebimizden para çıkartmamızı istemiyor. İstiyor mu yoksa? 😊
Sağlıkla ve Sevgiyle kalın 👋💕

Benzer Yazılar

0 Yorum