Oscar'a Aday Olabilecek 35 Film

18:11

Herkese Selam,

Bugün yataktan 'Oscar ne zamandı?' diyerek kalktım. Nam-ı değer Akademi Ödülleri. İnternette ufak bir tur attıktan sonra merakımı giderdim. Ödül töreni 26 Şubat, aday duyurusu ise 24 Ocak'ta. Detay için.. 

Sonra IMDb'de bir kullanıcı tarafından hazırlanmış 'Muhtemel Oscar Adayları Listesi'ne ulaştım. 2016 yılında daha çok izlemediğim eski filmlere vakit ayırdığım için yeni filmlerden bihaberdim diyebilirim. Böyle bir listeyle karşılaşınca 'İzlemediğim Filmler Liste'mi biraz daha kabartmaya karar verdim.



  1. Aşıklar Şehri / La La Land  Emma Stone ile Ryan Gosling  uyumu bu  filmde de kendini  konuşturmuş olmalı ki 74. Altın Küre Ödülleri'ni silip süpürdüler.    
  2. Moonlight
  3. Manchester by the Sea
  4. İki Eli Kanda / Hell or High Water
  5. Fences
  6. Lion (A Long Way Home)
  7. Silence 17 Ocak'ta vizyonda olacak.
  8. Savaş Vadisi / Hacksaw Ridge
  9. Geliş / Arrival
10. Jackie (Jackie: Die First Lady)
11. Loving
12. Hidden Figures
13. Gece Hayvanları / Nocturnal Animals
14. Live by Night
15. Florence Foster Jenkins (Florence)
16. 20th Century Women
17. Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi / Rogue One
18. Kaptan Fantastik / Captain Fantastic
19. Passengers
20. Fantastik Canavarlar Nelerdir ve Nerede Bulunurlar? / Fantastic Beasts and Where to Find Them
21. Deepwater Horizon
22. Orman Çocuğu / The Jungle Book
23. The Lobster
24. Sully
25. Paterson
26. Billy Lynn's Long Halftime Walk
27. The Founder
28. Bir Ulusun Doğuşu / The Birth of a Nation
29. Gold
30. Zootropolis: Hayvanlar Şehri / Zootopia
31. O.J.: Made in America
32. Toni Erdmann
33. The White Helmets
34. Borrowed Time
35. Canavarın Çağrısı / A Monster Calls

Listenin orjinaline de baktığınızda 35. filmin olmadığını görebilirsiniz fakat Canavarın Çağrısı filmini izlemeyi çok isteyip, bir türlü fırsat bulup, festivaldeyken izleyememiştim. Bu yüzden listede olsa iyi olur dedim. Kendimce bir öncelik listesini de yeşille belirterek oluşturdum.
Şu havalarda en güzel yapılacak şeyi yapıp, günlerce film izleyelim :)

Sevgiyle ve Sağlıkla Kalın :)

Benzer Yazılar

0 Yorum