52 Hafta 52 Değişim - 4. Daha Fazla Hareket!

23:35

Herkese Selam,

Geçen hafta günde 25 sayfa ile bir kitap bitirip yeni bir kitaba başladım. 175 sayfa ile değil tabii ki ama bitirmek üzere olduğum için yeni bir tanesine başlama imkanım oldu. Yani aslında kitap okuyacak vaktim var da ben o vakti telefonda değerlendiriyormuşum. Farkındalık yarattım kendi içimde. Gerçekten tahmin ettiğimden kolay oldu. Tek yapmam gereken yatmadan önce kendimi telefona mahkum edip Instagram üzerinde gezinip; kim, nerede, ne yapmış gibi 5N1K sorularına cevap vermekten yorgun düşmektense kitap içinde belli başlı karakterlerin en azından yazılan yani bir bakıma gerçek olan hikayelerine dalıyorum. Ki hayatımızın en büyük gerçeği olarak 'tercihlerimi değiştirerek hayatımı yönetiyorum'


Kısacası 52 Hafta 52 Değişim etkisini gösteriyor. Evet hala ve hala su içmek için kendimi zorlamam gerekiyor tam olarak istediğim etkiye ulaşamadı ama çabalarım sürüyor. 2019'da düzenli olarak su içeceğime inancım tam. Haftasonları uyku düzenim biraz sapıtsa da gece yarılarına kadar çalışmaktan yine de erken kalkıyorum. Her gün 6'da gözlerimi açıyorum diyemem ama kendime ve işlerime zaman ayırabiliyorum.

4. Hafta ile ilk ayı tamamlamaya başlarken bu hafta artık bir tık hareketlenelim istiyorum.

4. Görev; 24.12.2018 - Daha Fazla Hareket!

Her gün bir dakika plank yapmaya var mısınız?

Ben varım. Zira karın kaslarım çalışsa, bir tık kuvvetlense, oturmaktan varlığını unuttuklarım ben burdayım dese bence iyi olur. Eğer bu haftayı başarıyla atlatırsak sonrası 15 dakika plankla gelecek. ☺

Plank nedir derseniz?

Spor eğitmeni değilim, olabilecek düzeyde de değilim. Kaldı ki olabilmem için de aşağı yukarı 20 kilodan fazla vermem gerekiyor. Bu yüzden siz yaparken yine de kendinize dikkat ederek yapın ve eğer boyun fıtığı, bel fıtığı gibi rahatsızlıklarınız varsa hiç yapmayıp deneme isteğinizi başka bir haftaya saklayın.

Sağlıkla ve sevgiyle kalın ❤

Bir de blogta kalmak ve yazılardan haberdar olmak için yandaki 'E-Mail Gönderelim' kutucuğuna mail adresini bırakmayı unutmayın!

1. Her Gün İhtiyacın Olan Suyu İç!
2. Günü Erken Karşıla!
3. 25 Sayfa Kitap Oku!

Benzer Yazılar

0 Yorum