52 Hafta 52 Değişim - 5. Plastik Poşete Hayır

23:47

Herkese Selam,

Geçtiğimiz hafta bir parçada olsa hayatıma kattığım hareketle az buçuk vücudumu çalıştırdım. Fakat yetmediğini fark edip yeni gelen seneyle beraber hayatıma sporu daha fazla entegre etmeye karar verdim.
Bazen farkında olabilmemiz için sadece bir adım atmamız gerekiyor.

Birkaç ay önce başka bir adım daha atıldı. Aslında adımı atanların amacının iyi olduğunu düşünmesem de sağlayacağı faydalar oldukça etkili. Ne diyor bu kız?

5. görevden bahsediyorum ☺



5. Görev; 31.12.2018 - Plastik Poşete Hayır!

Devlet tarafından paralı hale gelen plastik poşetlerin doğaya verdiği zararı bilmeyenimiz yok fakat kendimizi ikna etme noktasında oldukça zorlanıyoruz. Aynı şekerin vücudumuza verdiği zararı bilmemiz ve kullanmaya devam etmemiz gibi.. Çünkü bedava ve her an elimizin altında olması işimize geliyor. Ama artık bir bedel ödeyeceğimiz için eskisi kadar hunharca kullanamayacağız. Bu da tüketimini yarı yarıya azaltacak. Doğa için ufak bir adım atmış olacağız.

Zaten bir süredir hayatıma entegre etmeye çalıştığım konuyu bu hafta tamamen kesip atıyorum ve poşet kullanımıma 'dur!' diyorum.  Yanımda taşıyacağım bez çanta mutlaka işimi görecektir. Yoksa da kadınlar olarak zaten büyük çantalar kullanmıyoruz muyuz? 🙈

Birey olarak kendime olduğu kadar içinde yaşadığım doğaya da özen göstermem gerekiyor ki bu dünyanın tek sahibi değilim.

Sevgiyle ve Sağlıkla kalın ❤

Bir de blogta kalmak ve yazılardan haberdar olmak için yandaki 'E-Mail Gönderelim' kutucuğuna mail adresini bırakmayı unutmayın!

1. Her Gün İhtiyacın Olan Suyu İç!
2. Günü Erken Karşıla!
3. 25 Sayfa Kitap Oku!
4. Daha Fazla Hareket!

Benzer Yazılar

2 Yorum

  1. Eğer bir tarafından tutacaksak doğanın, burası çok güzel bir başlangıç olacaktır...👏👏

    YanıtlaSil