52 Hafta 52 Değişim - 2. Günü Erken Karşıla!

23:40

Herkese Merhaba,

Geçen hafta başladığımız 52 Hafta 52 Değişim programında ilk görev başarıyla sonuçlandı. Alışkanlığa dönüştü mü derseniz, net bir şey söyleyemem fakat biraz etkili oldu. Bu haftada aynı şekilde su içmeye devam.

Yarın yeni bir görev zamanı.

2. görev; 10.12.2018 - Günü erken karşıla!

Hepimizin uykuya düşkünlüğü belli fakat ne kadar geç kalkarsam o kadar suçluluk duyuyorum. Çünkü günü öldürüyormuşum gibi hissediyorum. Yapacak bir sürü şey olunca aklımda, yatakta geçen süre oldukça gereksiz geliyor ki gerçekten uykuyu çok seven biriyim. Yaşadığım her şeyin uyuyunca geçeceğine inanırım. Ama bu gereksiz olduğunu düşünmeme engel değil. Erken kalktıkça hallettiğim işlerin haddi hesabı yok. Özellikle bir yandan çalışıp, bir yandan da hobinizi geliştirmeye çalışıyorsanız ikisine birden normal bir düzende zaman ayırabilmek mümkün olmuyor. Bu yüzden de vazgeçmem gereken şeyin uyku olduğunu, 12-6 saatleri arasında uyuduğumda da vücudumun salgılaması gereken hormonları salgılayacağını biliyorum. Normal şartlarda işe gitmek için 07:20'de yataktan çıkmam gerekiyor ki ben bunu erteleye erteleye 07:40'a dayıyorum. 15 dakika içinde fırlayıp, alelacele evden çıkıyorum. Bu durumda da ne kahvaltı yapabiliyorum ne de vücudumu uyku halinden çıkarabiliyorum. Yolda aldığım bir poğaça da vicdan azabı olarak geri dönüyor. Velhasıl 6:00'da kalkarak kendime 80 dakika ayırmış oluyorum. 7x80 dersek de 560 dakika  = 9 saat 20 dakika kazanmış oluyorum ki bu da hemen hemen bir mesai saatine eşit. Ortalama bir hesap yaptım. Hal böyle olunca da bu haftaki yeni görev için oldukça heyecanlıyım. ☺



Tamam erken kalkacağım ama ne yapacağım? Sabah uyanır uyanmaz bir süre yaptığım oil pulling ve elma sirkeli su içme durumuna devam edeceğim. Bunları yaptığım için tıkanıp, kısacık sürede kahvaltı yapamıyordum doğal olarak. Midemi sakinleştirip kahvaltı yapacağım ki gün içindeki zararlı atıştırmaların önüne geçebileyim. Bu sürede kitaplarımı bitirebilir, sosyal medya paylaşımlarımı düzenleyebilir ya da bitiremediğim işlere devam edebilirim. Kendime ayırabileceğim koca bir zaman dilimi ki spor bile yapabilirim de evin tüm halkını uyandırmak istemem. ☺

Yeni göreve hazırım ve biliyorum ki siz de zamanla bana eşlik edeceksiniz.

Hayatımızı hep beraber bir düzene sokacağız ve mutlu birer birey olacağız.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın ❤


1. Her Gün İhtiyacın Olan Suyu İç!

Benzer Yazılar

0 Yorum