Farkındalık - 1

09:00

Herkese Merhaba,


Daha önce hiç yapmadığım bir şey yapıp biraz şikayette bulunacağım sizlere. Fakat faydası olacağına inanmasam yapmazdım.
Bu yazımda bir sağlık sorunu yaşadığımdan bahsetmiştim. Etkisini ise minik minik sivilcelerle gördüm. Yaklaşık Kasım ayından beri de bu sorunla uğraşıyorum. Sağlık sorunumla ilgili tabi ki bir uzmanla görüşmüştüm ama daha önce bir dermatologla yaşadığım sorundan dolayı dermatologla görüşmekten kaçındım. Bu arada yüzümdeki durum ise çene bölgemden yanak bölgeme doğru minik minik sivilceler ve eski lekelerim vardı. 'Nasıl olsa bunları geçiririm.' düşüncesiyle normal temizleme ve bakım rutinimle devam ederken Snapchat'te bloggerlardan birinin bir ürün hakkında tanıtımını izledim. Benim gibi lekelerinden şikayetçiydi ve ürünün çok iyi geldiğini hatta leke konusunda uzman diye bilinen bu üründen katbekat daha iyi olduğunu anlatınca inanılmaz etkilendim. Yoğun bir şekilde araştırmaya başladım. Tüm forum sitelerine, tüm bloglara hatta tüm videolara baktım konuyla ilgili. Bir tane mi olumsuz yorum olmaz. Herkes ballandıra ballandıra anlatmış. 'Şöyle memnun kaldım, böyle memnun kaldım' diye. Aradan birkaç hafta geçirip düşündükten sonra siparişini verdim. Yılbaşından hemen sonra kargoyu resmen pencere önünde bekledim.
Ürün geldi. Bir telaş gece yatmadan önce sürdüm. Herkesin yorumunda emildiğinden ve bir gece içerisinde minik sivilcelerin tamamını geçirdiğinden bahsettiği için binbir hayalle uyudum. Sabah uyandığımda hiçbir emilme olmadığı gibi yüzümden inanılmaz zor bir şekilde çıkardım. Tabi ki hiçbir farklılıkta yoktu. 'Ben kullanmayı beceremedim'  diye farklı farklı şekillerde bir aydan uzun süre kullandım. Sonrasında ise minik minik olan o sivilceler cilt altındaki daha büyük sivilcelere dönüştüler. Ellenmese bile koca morluklara sebep oldular ve işin kötü tarafı hiçbir şekilde küçülmediler. Ürünle beynim o kadar yıkanmış ve kendimi o kadar kaptırmışım ki üründen ziyade kendimi ve cildimi suçladım. Bir de bunlar yetmezmiş gibi normalden karmaya dönük cildim inanılmaz kurudu, hassaslaştı. Yatarken, birini öperken ya da elim yüzüme değince inanılmaz canım yanıyordu.
İşin böyle olmayacağını geç de olsa anlayarak kremi kullanmayı bıraktım. Eski bakım rutinime geri döndüm ve sivilcelerin azaldığını gördüm. Yani en azından eskisi kadar iri değillerdi. Ama yine de geçmiyorlardı ve dermatologtan randevu aldım. Şu an ne kullandığımdan veya dermatologun ne dediğinden bahsetmeyeceğim. Benim düştüğüm hataya düşecek kişiler olabilir.
Şu an hala sivilceleri geçirebilmek adına büyük bir savaş veriyorum. Belki daha önce bitirebileceğim bir durumun acısını hala çekiyorum. Anlatmaya çalıştığım ise; lütfen kimsenin önerisiyle bir ürün alıp kullanmayın. Şüphelendiğiniz bir durum olduğunda bir uzmanla görüşün. Biliyorum doktordan randevu almak kolay olmuyor, olsa bile güvenilir, işini iyi yapan bir doktor bulmak neredeyse imkansız. Cildinizi tanıyın. Cildinizi gözlemleyin. Neler iyi geliyor ya da nelere reaksiyon gösteriyor? Bunu bulun. Herkesin cilt yapısı yapısı farklı. Bana iyi gelen size iyi gelmeyecektir. Size iyi gelen de anlattığım gibi bana iyi gelmeyecektir.

 Sevgiyle ve Sağlıkla Kalın :)

Benzer Yazılar

0 Yorum